تولید کننده محتوا کیه

در این مقاله با مطالب زیر آشنا میشوید:

این روزها که بازار تولید محتوا حسابی داغه خیلی کلمه تولید محتوا رو در جاهای مختلف می شنویم. تو آگهی های استخدام مختلف کلمه تولید محتوا رو میبینیم ولی نمیدونیم که واقعا کارفرما منظورش چیه چون زیر این عنوان شغلی کلی نرم افزار نوشته که شاید برای متخصص بودن در هر کدوم چندین سال وقت لازمه به هر حال بهتره که در مورد تولید محتوا بیشتر بنویسیم، بیشتر صحبت کنیم و بیشتر بخونیم تا همه درک مناسبی از این کار داشته باشند چون حتی اگر کارفرمای شما هم درک درستی از این موضوع نداشته باشه، شما میتونید خوب مطالعه کنید و در جلسه استخدامی توجیهش کنید که باید دنبال چی بگرده.

تولید کننده محتوا، کسیه که ابزار های تولید محتوا رو میشناسه ولی نه اینکه حتما در این ابزارها متخصص باشه و با رصد مخاطب و به کارگیری روانشناسی سعی میکنه بفهمه که چطور میتونه یک پیام رو به مخاطب جوری انتقال بده که روی اون تاثیر بذاره مثلا جوری در مورد قیمت به مخاطب اطلاع بده که مخاطب ترغیب بشه و  بیاد  حداقل یک بار اون محصول رو ببینه و یا در مورد اون سوالی بپرسه 

تولید کننده محتوا بسته به نوع زمینه فعالیت، نوع درخواست صاحب کسب و کار و یا نوع بازار میتونه به انواع مختلفی کار کنه 

گاهی باید فقط در مورد محصول اطلاعاتی رو به شیوه زیبا انتقال بده. گاهی باید سناریویی بنویسه و مخاطب رو جذب کنه که این سناریو میتونه خنده دار یا تعجب انگیز باشه و گاهی هم فقط باید مثل یک خبرنگار رویداد ها و اتفاقاتی که میافته رو اطلاع رسانی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا